pirmdiena, 2010. gada 13. septembris

īsumā par to, kāpēc es eju uz Saeimu

Savas apzinīgās dzīves laikā 20 gadus strādāju par Nautrēnu pagasta vadītāju. Esmu risinājusi Latgales lauku cilvēku problēmas, veidojot un attīstot lauku cilvēku sadzīvi. Man ir tuvas un saprotamas Latgales cilvēku vajadzības. Taču savā šobrīd esošajā statusā, es nevaru tās pilnībā atrisināt. Tāpēc es esmu gatava strādāt valsts vadībā - Saeimā.
Ir ļoti svarīgi, lai valsts vadītāji pārzinātu iedzīvotāju vajadzības visos Latvijas nostūros. To mēs varam panākt valsts pārvaldē iesaistot pēc iespējas vairāk reģionu cilvēku. Vietējie cilvēki labāk pārzina katra atsevišķa reģiona problēmas, tās tieši ir skārušas pašu cilvēku personīgi, tur dzīvo viņu radi, draugi , paziņas. Ir ļoti svarīgi tā veidot valsts politisko un ekonomisko dzīvi, lai ikviens tās iedzīvotājs tiktu uzklausīts un atbalstīts, lai dzīvesvide būtu vienlīdz sakārtota visā valstī.
Mūsu valsts prezidents Kārlis Ulmanis ir teicis, ka ikviens no mums tiks svērts un vērtēts nevis pēc tā, ko mēs apsolāmies izdarīt, bet gan pēc tā ko patiešām izdarīsim. Tas ir stingri jāpatur prātā ikvienam no mums; gana mūsu tauta ir barota ar tukšiem solījumiem,. Ne jau tāpēc mēs esam izcietuši karus un izsūtījumu, lai mūsu bērni aizbrauktu uz Īriju. Mums ir savas dziesmas, mēs kopā svinam Jāņus, runājam latviešu valodā. Lai to visu nosargātu mums ir vajadzīga stipra nacionāla valsts.
Mūsu valsts var mainīties. Šis ir tas laiks, kad mēs varam izdarīt izvēli un iestāties par tiesisku valsti.
Piepildīsim savus sapņus savā zemē!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru