pirmdiena, 2010. gada 27. septembris

par politisko partiju maiņu

Esmu pārsteigta par to cilvēku saprašanu, kuri raksta un publicē secinājumus par kandidāta politisko darbību. Komentārā tiek rakstīts - bieži maina partijas, šajā sakarā sniedzu skaidrojumu- 1995.g. sarakstā startēju, kā bezpartejisks cilvēks (pārstāvēju Latgales laukus un atbalstīju Bresi, kurš vienīgais tobrīd zemniekiem bija sniedzis reālu atbalstu),2002.g. pašv. vēlēšanās startēju no iedzīvotāju izveidotās vēlētāju apvienības "Nautrēni", kur ar partijām vispār nekāda sakara nebija, un 2009. g. pašv. vēlēšanās startēju, kā savas partijas pārstāvis, kurā esmu arī šobrīd un no kuras startēju arī šajās vēlēšanās , tā bija vienkārši partiju apvienība ar kuru mēs startējam vēlēšanās nemainot savu partijas piederību.

1 komentārs:

  1. Sveiki visiem, laba diena! Cik cienīga organizācija ir brīvmūrniecība, es esmu viens no aģenta, kuru sūtījis augstais priesteris, lai tik daudz no tiem, kam interesē redzēt vienkāršo un kļūt par brīvmūrnieku biedru, esmu uzņēmējs, man tagad pieder uzņēmumi. Globuss, lai mans stāsts būtu īss, es reiz biju tāds kā tu, kas lasa šo ziņu, es pat nevarēju pabarot savu ģimeni, kāda dzīve bija dzīvot, dzīvojot nabadzībā, līdz ieraudzīju iespēju būt lielās brīvmūrniecības dalībniecei. mēs ar ģimeni izmantojām savas iespējas, un es esmu tās biedrs jau četrus gadus, un man patīk būt ģimenes loceklim, un laba daļa ir tā, ka mēs neesam iesaistījuši sevi dēmoniskā stāvoklī, un jūs to nedarāt. t no tā jābaidās, brīvmūrniecība nav krāpšana, tā liek jūsu biznesam/ karjerai attīstīt šīs un daudzas citas priekšrocības, tādēļ, ja jūs interesē, rakstiet uz e-pastu; info.masonic.oregon@email.cz Vai WhatsApp; +31687329133

    AtbildētDzēst